Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Denise - 6 juni 2007 19:18

Nyss hemkommen från jobbet och guuuud vilket härligt väder det har varit idag! Trodde dock att jag skulle smälta bort vid två tiden när jag gick på promenad i över en timme med ett barn på jobbet. Men nu är det riktigt skönt kvällsväder!

Jag har dessutom fått mitt vikariat förläng tom årskiftet, det är ju strålande!


Just nu är Humlan, Dizel och Braveheart ute och äter gräs på framsidan, gott!


Nu har jag fått igenom min semester till den 11/8, så utställningen i Norrtälje blir av! :D

Ska anmäla Humlan, Sahrami och Ivalde. Som jag tidigare sagt så har Ivalde blivit en riktig gosboll och fått en jättefin muskulös kropp!


Nästa vecka kommer en liten marsvinskille hit på besök, jag ska vara marsvinsvakt i fem veckor för att matte ska åka till USA. Kul!


Och som ni kanske har sett på Norrorts hemsida så är jag sugen på en liten hona i lilac, grey, black fox, lilac tan, grey tan eller black harlequin. Men ingen verkar ha :( Men det är ingen panik.


Och nu vill jag, som Sophie, veta vilka som läser min blogg, ge er till känna nu med en kommentar vet jag! Roligt att veta vilka som läser för ni är en del :)


Ha det så bra i det vackra vädret nu alla djurvänner!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards