Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Denise - 12 juni 2007 09:51

Som sagt var så ogillar jag grannar, speciellt mina nyinflyttade (som iof bodde i samma lägenhet, över oss, för ca 2 år sedan, och det var DE VÄRSTA grannarna någonsin)!


Polisen har redan hunnit varit här två gånger (på två veckor), han har hotat en annan granne och han går på droger och dricker ordentligt, varje dag!

I natt började hans stackars hundar att yla när jag skulle sova, vid ca 02 kom han hem, full, hundarna blev tysta men han började spy (och det vet jag för att man hör allt vad grannarna gör). Så jag fick lov att ligga och lyssna på hans ulk tills jag somnade vid 03 tiden.

Och nu, börjar han spika kl 9 på morgonen!!


Nu är jag arg, för jag vill sova!



I övrigt så mår marsvinen bra! De har mest legat och sovit, stackarna i den här värmen. Ändå är det ganska svalt i mitt rum.

Nu tänkte jag låta dom gå ut en stund, när jag ändå har gått upp mitt i natten (märks det att jag är morgontrött? haha)


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards