Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Denise - 3 juli 2007 20:32

Nu är burarna städade, eller mellanstädade som jag brukar säga, tar bort det värsta för att byta allt igen om en vecka.

Jag funderar på Sahramis sår, och det ser inte ut som ett bitsår, utan snarare som att han har skrubbat upp nosen. Hm... nånting har hänt iaf.

Smörjde in såret med aloevera och Sahrami tyckte att det gjorde ont, stackarn!


Har även klippt lite klor och badat och klippt Dizel. Jag kämpar fortfarande med att få bort allt mjäll från hans virvlar, men de är envisa :/


Är det någon här som läser som vet när sista manusdag till MM är? Och vart man ska skicka materialet?

Jag har tappat bort min MM och jag vill verkligen hinna skicka min artikel innan sista manusdag, hoppas att den inte har varit än....


Jag har dessutom ställt mig i bostadskö, jag är nr 1 på den ena lägenheten, och nr 12 av 36 på den andra. Båda är stora tvåor med balkong (mina krav).

Hoppas, hoppas, hoppas! Vore skönt med eget!

Av Denise - 3 juli 2007 18:12

Kom hem från jobbet nyss och upptäckte ett ganska stort sår på Sahramis nos. Självklart så är det Aaron som är den skyldige, men jag hoppas att det var en engångsföreteelse, jag har aldrig hört de hacka tänder mot varandra. Däremot så kan Sahrami vara väldigt intensiv så jag förstår att Aaron tröttnar tillslut.

Men Sahrami är ändå snart ett år och de har bott tillsammans hela tiden, så inte ska de väl börja bråka nu?! *suck*


Ikväll blir det burstäd. Tre dagar kvar till semester!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards