Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Denise - 26 juli 2007 18:13

Ledig imorgon! Skönt! Det är verkligen rörigt på jobbet nu. Vikarer, ja vad ska man säga, visst är det bra med vikarier, men, nej jag säger inget mer om det.

Ser INTE fram emot helgen, eftersom det bara är två personal då, jag + en vikare, alltså.

Dessutom så är detta "helvetesveckorna", jobbar konstant!


Jag fick iaf ett paket från H&M idag, och det är alltid roligt, fin fina kläder! Imorgon kl 15 är det dags för tatuering, alla mina "hålla-handen-vänner" svek mig så jag får ta med mig mami, haha! Börjar bli nervös eftersom det inte lär vara allt för skönt med en vibrerande nål i nacken.


Imorgon förmiddag kommer min faster, hennes man och mina småkusiner från Göteborg för att titta på marsvinen (självklart åkte dom inte från Göteborg endast för detta, men det förstår ni nog ;)). Småkusinerna är förtjusta i djur men kan inte ha några eftersom min faster är allergisk. Jag har valt ut Humlan som den främsta "kläm och känn" grisen, ett lämpligt val tror jag nog.


Det var allt för den här gången, ha det bra allihopa!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards