Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Denise - 19 juli 2007 21:54

En härlig dag idag, trots start hos tandläkaren kl 8 imorse, nu är det bara två hål kvar, jippie!


När jag kom hem städade jag akvariet och några marsvinsburar. Nu på semestern har jag ingen koll på vilka burar som är städade eftersom jag städar dom olika dagar, brukar annars köra alla på en gång, så jag blir lite förvirrad när mina rutiner kastas om såhär. Men nu är alla någorlunda nystädade iaf :)


När jag var klar med det åkte jag hem till Susanne, en arbetskamrat och fikade. Hennes sambo hade åkt på fortkörningsböter, 1.500:- för att ha kört 76 km/h på en 70-väg.

Då blev jag genast orolig, för igår gjorde jag nämligen en totalmiss!

Jag åkte på 70-väg och tyckte helt plötsligt att det var konstigt att det var 70 där jag körde, för det var så mycket övergångsställen och korsningar. Jag totalmissade en 50-skylt! Och inte nog med det, det fanns en hastighetskamera. Jag som alltid annars är petnoga med hastigheter och tycker alla som kör förfort borde bannlysas från vägarna, och så händer detta mig, så typiskt!

Och jag som bara har kortet på prövotid, jag vill inte ha ett kuvert från vägverket/polisen under den närmsta tiden, tack! :(

 Nog om det!


Har nyss fotat marsvinen på tomten, åh så svårt det är att få bra bilder! Ivalde är verkligen omöjlig att fota! Han bara glänser och ser blöt ut :( haha!


Jag fick dock till två bilder som jag är nöjd med, en på Dizel och en på Sahrami.


Nu ska jag och min hund Oliver gå på en kvällsprommis!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards