Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Denise - 31 juli 2007 20:51

Kom nyss hem från en lägenhetsvisning, en tvåa på heimdal. Den var fin men jag kommer att tacka nej, av ett skäl, jag vill ha utsikt! Den här låg i ett hus på andra våningen, står dock i kö på en som ligger på en kulle på 5.e våningen och kommer då att ha världens utsikt! Så jag väljer att vänta på någonting bättre, vi får se om jag spelar rätt ;)

Ligger dock på plats 24 av 64, så chansen är kanske inte alltför stor, men saker förändras.

Det ska bli intressant när jag väl flyttar, att bära möbler. Hissarna är pyttesmå så vi kommer att få bära alla stora möbler i trappen, oj oj oj.


Idag har marsvinen fått MASSOR av gräs. Här i Nynäshamn har jag nästan varit ute varje kväll och LETAT gräs, men det finns inget :( Allt är torrt, kort och mossigt.

Men idag fick jag en idé, utanför tomten på jobbet finns ju massor av grönt fint gräs. Så jag gav mig ut och plockade en kasse full! Glada grisar vart det!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards