Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Denise - 10 juli 2007 18:52

Idag har jag fått mycket gjort. Jag har städat en marsvinsbur och städat i mitt rum.

Sen gick jag och klippte mig, det blev... kort, page. Det blev fint!

Sedan gick jag och beställde tid hos tatueraren, 27/7! Har funderat i över ett år nu på en som jag fick ritad ett födelesdagskort en gång i tiden, två marsvin. (se bild nedan).

Dock vill jag få den omgjord, de ska inte dansa och sjunga som på bilden, utan typ vad? Förslag mottages tacksamt! Tatueraren skulle skissa lite och se om han kan komma på något kul. Den ska sitta på sidan av svanken, typ på fläsket. haha! Det blir nog bra.


Efter tatueraren gick jag till apoteket och hämtade ut medicin mot uvi (har gått och dragit på det i 3 veckor, och det har rört sig vidare till njurarna, aj aj aj). Förra veckan gick till akuten men de kunde inte ta emot mig. Sen blev Aaron sjuk och jag fick åka iväg med honom.

Så igår var jag på en annan akut men apoteket hade inte fått mitt recept och jag sprang runt som en tok men fick aldrig ordning på det så jag gav upp eftersom apotektanterna var dryga och icke samarbetsvilliga.

Men idag hade de fått mitt recept så jag hoppas att det går över snart, iaf att febern går ner.

Har struttat runt här med ca 39 graders feber och undrat varför jag är så trött hela tiden. Jag kanske borde lära mig att gå till läkaren i tid kanske.


Marsvinen mår bra, har dock inte sett något kiss från Aaron än, men jag antar och hoppas att det är på bättringsvägen.


Hej hopp!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards