Det är detaljerna som gör det.

Direktlänk till inlägg 6 juli 2007

SEMESTER!!!

Av Denise - 6 juli 2007 22:53

Det var på tiden, har typ sedan i måndags redan gått på semester mentalt så det har varit en tuff sista vecka på jobbet.

Jag trivs jättebra med mitt jobb, men man behöver faktiskt semester. När jag tänker efter så har jag aldrig haft semester, jag har aldrig vart ledig i hela två veckor sedan ca 4 år tillbaka eftersom jag alltid har arbetat för såna som haft semester. Men nu är det min tur! Hurra!

Jag har inga planer för min semester, skulle vara roligt att åka Sverige runt helt själv i min rostiga Toyota bara för att, men jag har ju små pälsbollar att ta hand om och tur är väl det för jag skulle nog åka vilse ändå :P


Det känns så skönt att det ordnade sig med Aaron, jag blir såååå orolig och tror alltid det värsta när mina babys blir sjuka.


Ikväll har jag lovat grisarna kligröt, så det ska jag göra härnäst.


Nu sitter de och provsmakar det nya fodret, och det verkar riktigt poppis, Braveheart har vält ut hela skålen och Sahrami och Aaron började tjivas om pelletsen så de fick en varsinn skål, nu sitter de nöjda och knaprar :)


På bilden nedan syns Bobby Love och Aaron som bäbis, bästa vänner var dom!

 
 
Eterno*

Eterno*

6 juli 2007 22:56

Vilka söta små krabater :)

http://eterno.blogg.se

 
Natalia

Natalia

8 juli 2007 00:24

Härligt med semester!

Bilderna på sköldpaddan blev så mörka när jag scannade in dem, Glenn ska försöka göra den bättre i photoshop, annars lägger jag upp dem iaf man ser sköldpaddan men som sagt, it's dark :(

ja det är underbart att bli av med all skit, nu letar jag efter mer att kasta men det börjar bli ont om skärp ;) Japp som torrfoder ger jag bara Cavy Cusine, så d e bara å säga till! Går allt bra med Aaron?

kramar

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

9 juli 2007 20:41

Det är bara säga till vilken storlek du vill ha, finns 2,2 kg, 4,4 kg och 22 kg om jag inte minns helt fel, de två sistnämnda måste jag beställa, den som du köpte har vi alltid inne.

Okej, jag hade bokat bilen men för mig funkar det fint att åka med din, vågar du åka i din bil då? ;) Jag vet nästan exakt var det ligger så vi behöver iaf inte oroa oss för vägen dit, jag kan va din levande kartläsare.

Hehe okej, iof är det ett bra tecken att han orkar göra motstånd. Har du provat linda in honom i en handduk?

Kramar

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 13 juni 2012 22:37

Idag har det firats födelsedag på Torggatan, Mister blev nämligen 2 år idag, tänk att han för 2 år sedan bara var en vit liten korv.    Mister älskar tonfisk, kanske mest av allt i livet. Han får det varje kväll även fast han tigger redan från ef...

Av Denise - 31 maj 2012 13:26

 Dagen var kommen, dags för vårruset 5km, stämningen var på topp! Men var lite  orolig då jag inte hunnit träna så mycket som jag önskat innan. Men jag sprang i mål på 29,24, såååå nöjd! Höll ett jämnt tempo hela rundan och det kändes grymt! Nu sik...

Av Denise - 29 maj 2012 19:45


     I fredags skrev jag mitt sista prov i palliativ vård och lämnade in mina sista inlämningar i rehabilitering och habilitering och palliativ vård. Så om allting går enligt planen, dvs att jag inte missat något helt i någon inlämning eller...

Av Denise - 24 maj 2012 22:14


Jag fullkomligt älskar den här lilla hörnan på min balkong.   ...

Av Denise - 23 maj 2012 18:46


   Titta en sån fin bild min vän Beatrice har gjort, den dagen var jag, Mister och hennes hund Håkan och fixade med Beas trädgård. ...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards