Det är detaljerna som gör det.

Direktlänk till inlägg 12 juli 2007

Vilken miss! :(

Av Denise - 12 juli 2007 10:47

Jag läser inte mina mail så ofta, men igår stod det att jag var välkommen på visning på den där lägenheten på Estö. Idag ringde jag och fick höra att jag ringt två dagar för sent så den var redan tagen. Attans, jag var ju nr 1 i kön på den :(

Men men, jag tror ju på ödet så jag antar att det inte var meningen att jag skulle få den....


Idag vaknade jag av att regnet öste ner, riktigt härligt! Jag har planerat en slappardag och behöver nu inte ha dåligt samvete för att jag inte gör något vettigt. Men jag ska nog rensa och städa.


 
 
Natalia

Natalia

12 juli 2007 12:05

Om du vill så visst, din bil kan stå på våran parkering (säg till om du ångrar dig och jag ska hämta dig istället).

Jag har sagt till min kollega som beställer foder att betsälla 4,5 kg, hon var osäker på om de har "semesterstängt" så det finns en risk att du kanske inte får 4,5 till utställningen, men vi får se hur det blir.

Varsågod, vi brukar alltid säga det och visa, speciellt när de är här med hoppiga kaniner :)

Finns det fler tatuerare där? vet en som har tatuerat sig där, det blev fint och hon sa att han var jättebra :) men han kan skissa ngt helt nytt åt en, helt gratis eller ingår det i "tatueringspriset"?

kramar

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

14 juli 2007 16:07

Hehe oki som du vill :)

Okej, har ingen aning, hon är mammaledig så jag kan inte fråga henne heller. Du måste ta bild så fort du har tatuerat dig! Det var ju jättebra, har han skissat klart?

Hur mår Aaron?

Kramar!

http://hellopiggy,bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

16 juli 2007 12:02

Hej!

Hehe känner igen det där, jag har tusen idéer på vad jag vill tatuera in. Nacken är hett, vad ska du ha där?

Det låter ju toppen! Heja Aaron!
Kramar

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

17 juli 2007 12:25

Hallu!

Jaha, visst har du den på ett halsband? Lär mig aldrig vad symbolen står för, men nu ska jag försöka lägga det på minnet :D Hur stor ska den va?

Kram

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 13 juni 2012 22:37

Idag har det firats födelsedag på Torggatan, Mister blev nämligen 2 år idag, tänk att han för 2 år sedan bara var en vit liten korv.    Mister älskar tonfisk, kanske mest av allt i livet. Han får det varje kväll även fast han tigger redan från ef...

Av Denise - 31 maj 2012 13:26

 Dagen var kommen, dags för vårruset 5km, stämningen var på topp! Men var lite  orolig då jag inte hunnit träna så mycket som jag önskat innan. Men jag sprang i mål på 29,24, såååå nöjd! Höll ett jämnt tempo hela rundan och det kändes grymt! Nu sik...

Av Denise - 29 maj 2012 19:45


     I fredags skrev jag mitt sista prov i palliativ vård och lämnade in mina sista inlämningar i rehabilitering och habilitering och palliativ vård. Så om allting går enligt planen, dvs att jag inte missat något helt i någon inlämning eller...

Av Denise - 24 maj 2012 22:14


Jag fullkomligt älskar den här lilla hörnan på min balkong.   ...

Av Denise - 23 maj 2012 18:46


   Titta en sån fin bild min vän Beatrice har gjort, den dagen var jag, Mister och hennes hund Håkan och fixade med Beas trädgård. ...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards