Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Denise - 4 oktober 2008 18:41

Närå, men nästan. Jag blir lite ledsen när jag sedan flera dagar tillbaka bestämt kläder för kvällen men inte får igen kjolen. Och när jag väl har dragit in magen så att jag är alldeles blå och får upp dragkedjan så kan jag inte sitta ner, eller gå för delen heller :P Tänk er Bridget Jones i "På spaning med Bridget Jones" i sin gula klänning på Marks middagsgrej med viktiga personer.

Det blev en klänning istället.

Elun är på besök här i Sverige, hela vägen från Kopparberg har hon rest, tillsammans med sin klasskamrat Julia. Vilken sekund som helst kommer Erika med smörgåstårta. Så vi fyra tjejer hade tänkt att göra stan ikväll.


Av Denise - 4 oktober 2008 10:51

Igår när jag ställde Sahrami på vågen fick jag en chock, 1.470g Riktigt stor är han, utan att vara tjock. Frågan är, är det bra för honom eller bör han gå ner i vikt? :S

Han får ju ordentligt med motion och rätt mat.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards