Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Denise - 17 oktober 2008 18:42

Idag åkte jag och min kollega Elin till IKEA för att inhandla diverse prylar och annat nödvändigt till huset, vi köpte jättefina gardiner till alla barnen och mycket mer! Kul!

Trots att jag äääääälskar IKEA så blir man trött av att gå där. Jag skulle kunna hoppa i säng nu på direkten men jag ska äta upp den sista kladdkakan (sorry Camilla :P) från igår och se på tv.


Igår iaf, kom Evelyn och Susanne förbi på fika och massa trevligt snack. Kan även meddela att jag fick det sista återbudet ca en timme innan "spakvällen", så egentligen skulle bara Susanne komma med Evelyn hade jag ju glömt att bjuda! :S Vi hade jättetrevligt!


Humlan och Dizel är ute och spatserar i vardagsrummet, dom har fått en godisboll som du går och puttar på med nosarna :) Såååå söta!


Nu är det dags att vispa vaniljsås!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards