Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Denise - 8 oktober 2008 20:38

Om - drömmen om babys.


Bravheart finns med oss på jorden om ca fyra månader och han får träffa Tara som då är sju månader och dom får bo tillsammans ett tag för att se om han kan göra henne dräktig, eller är detta omöjligt, han har ju aldrig "fått till det"?

I så fall kommer jag att vilja ha en slags "mentor" som kan hjälpa mig med frågor och råd vid eventuella problem mm... Jag vet redan vem jag ska fråga :)

Om Tara blir dräktig och allt går bra så vill jag helst att hon ska få två små greybabys, dom ska heta Little Baby Bumle Bee, efter Braveheart och Little Baby Bumble Tea, efter Tara.

Av Denise - 8 oktober 2008 20:32

Idag har jag köpt två guldfiskar. Jag vet inte vad jag ska döpa dom till än, mina förra hette Jupiter och Indra och blev väääldigt gamla.

Antingen ska jag döpa dom till Patin och Moos. Ett barn på jobbet säger så till potatis och potatismos och jag tycker att det är så kul och sött :)Pantakaka (pannkaka) eller fits (fisk) :) Gulligt va?

Eller så ska dom heta något annat kul, Gertrude kanske :) Jag vill ha förslag på roliga fisknamn!! :)


En är orange med lite svart på fenorna, den andra är orange med vita fläckar, väldigt tjusiga! :)


Av Denise - 8 oktober 2008 09:35

Aaron har fått ett tillägg i sitt namn - på taket!

Jag fick med mig ett högt hus från SM, perfekt tänkte jag, det kan Aaron få och upp kommer han om jag ställer ett mindre hus bredvid.

Aaron bor uppe på taket 98% av dygnet, och upp kommer han utan hjälp. Han är en liten smidig kille som kan hoppa hit och dit utan problem.


Bäst gillar han att få maten serverad uppe på taket, igår fick han paprika och lite tomat.

(Om i undrar vad det är i taket på burskåpet så är det nyponsoppa från diverse kligrötsfester som är omöjligt att få bort :S)


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards