Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Denise - 5 oktober 2008 19:55

Vad onyttit jag har ätit idag, chips, choklad, godis, smörgåstårta och thaimat. Men imorgon börjar allvaret, så jag var ju "tvungen" att rensa huset på allt onyttigt genom att stoppa det i magen, haha :P

Målet är att jag ska gå ner till min normalvikt, 58 kg. Åkte till Ica och köpte frukt, bär och grönsaker. Gick förbi mamma och vägde mig för att se vilken vikt jag utgår ifrån... 66 kg, så "mycket" har jag aldrig vägt, aldrig ens över 61 kg...

För mig är det viktigt att trivas med sin kropp, jag säger absolut inte att jag är tjock, för det är jag inte, men jag trivs inte med att inget i garderoben passar längre... :(

Av Denise - 5 oktober 2008 12:52

Nu har jag betalat och anmält till utställningen i Kallhäll, det blir det vanliga gänget som hänger med.

Dizel i klippt, Tara i pet och ras (spännande), Humlan och Sahrami i pet.


Nu ska jag trimma lite på Tara och kolla Idolrepriser.


Känner inget krav att gå ut idag, fy vilket väder, men mysigt att vara inne.

Fredrik kommer hem från Göteborg i eftermiddag, han har varit där över helgen med en kompis som köpt bil. Bilen verkar dock inte vara i det bästa skicket, inte så kul att sitta och köra i detta väder då :S

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards