Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Denise - 9 oktober 2008 18:14

Imorse gick jag, mamma och Oliver på långpromenad i regnvädret, skönt att komma ut ändå!

Efter en kopp kaffe åkte vi till Retro (en affär som säljer loppisprylar) för att mamma skulle lämna iväg en massa porslin. Men väl inne i affären började jag rensa ut nästan hälften som var MITT, jättefina koppar och en liten dockservis som hon tänkte skänka bort. Men hon hade faktiskt frågat mig innan om jag ville ha något :P Hehe

På Retro hittade jag åtta jättefina asietter med murgrönemotiv, en ihålig stubbe och två små pinnar, varav en liknade en fågel. Väl i kassan blev allt gratis eftersom mamma hade skänkt saker :) Taaaack! :)

 



Vi åkte sedan till en secondhand eftersom jag är på jakt efter en sånhär väska (liknande), har DU en sån som du vill sälja?!?


När jag kom hem hittade jag MarsvinsMagazinet i brevlådan, kröp upp i soffan med en kopp te och lusläste hela! Såg att Mitts utställning i November blev inställd, jättetråkigt! :(


Sen trimmade jag Tara, som inte alls var på humör idag! Men, det börjar arta sig tycker jag. Det är mycket lättare att trimma ena sidan (höger) så där är hon jättekort och fin, men den andra går det sådär med... 


Snart ska jag gå hem till mamma och se på "Barna Hedenhös" som hon köpt på Tradera och äta chokladrussin, mums! Idag visade vågen - 1,9 kg!


Hej så länge!


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards