Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Denise - 6 oktober 2008 20:39

Nuuu tycker jag minsann att "Årets marsvin" ska uppdateras! Jag är ju så nyfiken på om Sahrami har åkt upp eller ner på listan, just nu ligger han på 7.e plats! :D

Av Denise - 6 oktober 2008 20:15

Idag red jag ut på Isa för första gången själv, hon tyckte att det var lite läskigt och jag fick hoppa av att leda henne förbi några riktigt läskiga ställen :P Men vi kom en bra bit och farten fick vi upp mer och mer ju längre vi kom :)

Det som är så bra med Isa är att jag inte blir rädd för henne när hon gör så, för man ser på henne att hon inte vill något ont.


Började ju med min grönsaks-och fruktvecka idag också. Det har gått bra. Imorse åt jag en stor portion havregrynsgröt med frysta hallon, till det två skivor grovt bröd.

Vid 12-tiden åt jag en nutrilett jordgubb med bär, en banan och massor med vatten.

Sen vart det tyvärr ett stort glapp till middagen som inte blev först kl 19 :/ Jag hatade middagen!! Jag är så dåååålig på att "laga" mat. Jag åt massor med broccoli (som är jättegott tillsammans med potatis och köttbullar), tomat och champinjoner... varför? Ja det var så äckligt! Och matlåda till imorgon gjorde jag med :( Bläää!

Ikväll blir det mer bär.

Allting är gott, förutom middagen! Vad ska jag hitta på? Hm... svårt!


Och mitt tålamod är värdelöst, När jag kom hem från stallet sa jag till mig själv "Nu har jag ätit nyttigt hela dagen, men ser ändåååå likadan ut"! Haha, ibland måste man få skratta åt hur korkad man är.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards