Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Denise - 19 oktober 2008 15:30

Igår förmiddag åkte jag till stallet där jag och Hanna red ut en sväng på Isa och Oktober. Vädret var fantastiskt och Isa var pigg som attans :)


 

På kvällen åkte jag och Fredrik in till stan och såg på bio, "Rallybrudar", kul film! :) Gissa vem som valde :P


Vi kom hem vid 22 och skulle se en film på tv, men båda somnade som stockar med kläderna på. Fredrik vaknade 7.30, jag vaknade 12.30 När Fredrik åkt iväg och fixat med bilen somnade jag om och vaknade 14.00

Imorgon ska jag ringa sjukhuset och se om dom kan ge mig något energipiller, eller kolla om jag har någon vitaminbrist, för det är inte normalt att sova såhär mycket. När jag gick upp 14 idag var jag trött men nu har jag städat och fixat lite hemma och är pigg.


Snart kommer Fredrik och hämtar mig för vi ska hem till Meta, en vän till Fredriks familj, hon har en liten inflyttningsmiddag typ :)


Imorgon ska jag på en föreläsning som jag har sett fram emot lääääääänge, skriver om det imorgon :)


Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards