Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Denise - 10 mars 2009 11:58

I natt vaknade jag av att Humlan gnagde på huset, jag vet att det är Humlan utan att se efter, hon har gnagt upp fönstret så att det har blivit en dörr och nu vill hon tydligen äta upp hela huset, bra Humlan, fortsätt så!


Åkte till apoteket för att hämta ut Taras ögondroppar, de var smidiga att få i ögat och Tara var duktig.


Dags för Humlans baytril, Humlan var riktigt bråkig och ville bara stångas och buffa, det berömde jag henne för.


Dizel är glad för att det hela tiden fylls på med jättegoda grönsaker i deras bur. Humlan ser mest skeptisk ut för att jag hela tiden står och glor på henne. Sist jag kollade slutade hon äta persiljan och gick med raska steg till toarullen som hon började äta på istället och gav mig onda ögat.


Älskade marsvin!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards