Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Denise - 16 mars 2009 09:49

Mycket tid och energi går åt till Humlan för tillfället. Humlan låter inte alls längre, dock tycker jag fortfarande att hon andas aningen ansträngt (åtta dagar kvar på antibiotikan). Hon vill inte äta heller, så jag har börjat stödmata henne lite. Fast lite borde hon äta sjjälv eftersom hon bajsar och håller vikten. Men jag vill vara på den säkra sidan.

Antibiotikan kan ju göra dom illamående, har dock aldrig varit med om det tidigare men Humlan kanske mår illa.


Hon är fortfarande på Dizel och nosar och snuttar på honom. Jag får för mig att hon är ute efter hans bajs?

Hittade ett ytligt sår runt Dizels kön här om dagen så kanske det är Humlan som har varit lite hårdhänt.


Idag ringde jag iaf för att boka tid för återbesöket, 24/3, bokade även in Dizel för att vara säker på att han inte har smittats.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards