Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Denise - 17 mars 2009 13:26

Humlan har nu gått ner ca 100g, jag kände oro och ringde M nu när jag kom hem från jobbet.

Vi bestämde oss för att byta från baytril till bactrim eftersom bactrimen inte framkallar illamående, dock tar baytrilen viruset bättre, men M trodde att vi var "över puckeln" nu så det är värt att prova eftersom det är så riskabelt med matvägrande marsvin. Tur ändå att Humlan har "lite att ta av", knubbis!


Frågade även om hennes beteénde mot Dizel och hans bak och såret han har fått som nu har blivit en blodblåsa.


Det känns bara så hopplöst allting! Det ena leder till det andra och jag ser inget slut på eländet. Vad gör jag för FEL med mina marsvin?


Tur att det finns bra veterinärer!


Så, ner till apoteket nu för att hämta bactrim!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards