Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Denise - 2 augusti 2007 17:59

Idag har jag gått på stan och inhandlat en ny kalender, underkläder, smink och leggins (fastän jag är stark motståndare till dessa modeflugor) köpte dom endast för att det inte verkar finnas gamla hederliga strumpbyxor nu för tiden :P


Sedan åkte jag hem till Susanne och vi gick och fikade på ett café. Köpte sedan en ensam blomma på Ica för 10:- för att den såg så ledsen ut.


Passade på att plocka gräs till marsvinen också.

Har äntligen kommit på hur de ska kunna använda tunneln de har. Den fälls ihop såfort någonting kommer åt den och marsvinen blir fast där i :(

Men igår knöt jag fast ändarna i byrån och i burskåpet och vipps, så har de en stabil, rolig och lång tunnel att rejsa i. Mycket uppskattat!



Hitta en artikel på zoonen om jättemarsvin - http://www.zoonen.com/res/pub/1477954/kapybaror_orig_SE.jpg

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards