Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Denise - 5 augusti 2007 17:37

Min lediga helg denna helg, som inte blev så ledig, blev inbeordrad att jobba igår kväll. Fast det är bra betalt (måste spara och bli rik tills jag flyttar) och dessutom har jag tagit semester nästa helg så det var inte så farligt :P


Vaknade vid 13 idag, skönt att få sova ut! Satte igång med en ordentlig burstädning, skrubba och skura, fick bort nästan alla nyponsoppsfläckar så nu är det fint i burarna :)

Har även klippt klor och filat tassar på de som ska med på lördag. Hittade ett nytt sår på Sahramis nos, och ett på Aarons *suck*. Hoppas att Saharmis läker tills på lördag och att han inte får några fler för då får han lov att stanna hemma.

Jag tror att Humlan brunstar, kanske är därför de tjivas lite? Galen blir jag iaf.

Ska prova att ställa in ett till hus till grabbarna, för tydligen nöjer de sig inte med lyxvillan de har :P


I fredags kväll hade jag Humlan i sängen när jag låg och läste, hon låg på min mage med täcke på sig. Hennes lilla huvud stack upp och ibland sträckte hon sig fram för att pussas, sedan somnade hon. En sådan söt liten dam! När någon av killarna får vara med på "lässtund" så springer de bara runt och hittar på hyss :P



Nedan ser ni bilder på världens sötaste marsvinstjej som var ute och sprang på gräset idag.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards