Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Denise - 16 augusti 2007 21:29

Nu har jag skrubbat golvet under burskåpet, pust och stön! Jobbigt att ligga halvt under och skrubba med värdelös svamp :P

Måste komma på en lösning för att sätta någonting för där så att marsvinen inte kommer under, och kissar, det vore dessutom trevligt om de spenderade lite mera tid på golvet när de är ute :)

Får ge order till mammas gubbe att ordna något avtagbart galler eller liknande, helt enkelt :)


Har börjat känna mig febrig, eller så är jag bara nojig för att det går något slags magsjuke + febervirus på jobbet :S Dags att hoppa i säng snart, så kanske jag är utvilad till imorgon. Tredje morgonpasset på raken, och jag är en nattmänniska, hinner knappt somna innan det är dags att vakna igen ;)

Måste hitta en ny bok också, läste ut min sista Hydenbok igår. Men det blir nog inte svårt med alla triljoner böcker som mamma har.


Godnatt!


Av Denise - 16 augusti 2007 15:56

Honan Cocos var redan tingad :(


Jag hoppas så snart att jag kan komma igång med en ny hemsida (med hjälp av Andreas på jobbet), som jag själv kan uppdatera och greja med. Den jag har nu är inte uppdaterad sen innan jul eftersom jag fattar noll av allt det där :P

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards