Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Denise - 22 augusti 2007 22:28

Förra veckan beställde jag glasögon hem för lån, och skickade iväg beställningen på ett par i lördags. Alltså, jag skickade tillbaka de två glasögonen som jag "lånat" för att beställa det ena.

Jag tejpade igen "lådan" med "min tejp", alltså en tjock packtejp och satte på den där returadresslappen med "porto betalt" och la på brevlådan i lördags kväll.

I måndags låg samma "låda" i min brevlåda, med samma tejp och sånt, alltså "min tejp". Jag svor lite åt posten för att de skickat tillbaka glasögonen till mig som skulle till Optikbutiken (utan att ens öppna och se efter). Så jag kryssade min adress och skrev med stora bokstäver "TILL OPTIKERBUTIKEN!!!!".

Idag fick jag ett mail - Hej, vi på Optikerbutiken undrar varför du skickat tillbaka din beställning.

Det var en väldans snabb leverans det där måste jag säga :P hehe. Så imorgon måste jag ringa kundtjänst och förklara mitt smarta drag :P

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards