Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Denise - 23 augusti 2007 11:14

Ringde till kundtjänst idag angående glasögonen, och det var visst jag som var en plattskalle... Men nu är de på väg iaf, och jag lovade att inte skicka tillbaka dom igen :) Hehe.


Nu är jag på den här veckan då jag jobbar hela tiden, och jag brukar ha ångest innan varje gång, men inte denna gång, skönt!

Imorgon är jag ledig och ska ha filmkväll med Elun (en kompis sedan typ mellanstatiet) som ska flytta till Örebro nästa helg :( Vi ska iaf se "Se upp för dårarna"... dårarna stängs.


Nästa helg är det dags för färgkursen, ska bli jättekul, och lärorikt :)


Nu ska jag nog ta tag i akvariestädningen innan det är dags att dra sig mot arbetet.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards