Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Denise - 29 augusti 2007 21:23

Idag är jag nästintill död, har ont i hela kroppen och bara gnäller.

Har tagit ett varmt bad och läst skvallertidning, men inte ens det kändes bättre.

Hittade ett kanonerbjudande på Ica efter jobbet, 5 glassar för 10:-, så jag köpte 20 st :D Glass är ju bra för förkylning har jag hört :)


Imorgon ska jag städa ett par burar och bada Aaron, han ska ju med på färkursen på lördag och måste se presentabel ut, dessutom var det ett bra tag sen han badade. Måste även mäta och greja för plexiglaset som ska sitta på burskået.


Hon som ville låna Braveheart visade sig vara seriös ändå. Så vi har nu bestämt att jag tar hem honan ist. Jag skulle faktiskt inte kunna sova en blund om inte Braveheart var hemma, mammas kille! Så om allt går vägen så blir jag alltså FARMOR, haha :P

Det är en sheltiehona som är den lycklige damen!


Igår fick jag för mig att äta en banan (jag som annars inte äter något med vitaminer, typ) tänkte väl att det skulle hjälpa mot förkylningen eller nåt. Hur som, så ville marsvinen så gärna ha den. Alla fick ett par tuggor var, och de mumsade glatt, alla utom Dizel, som rynkade på näsan och stack in i huset :P


Köpte även valsade ärtor för ett tag sen, alla grisar påminde om hungriga fågelungar, och jag fick skynda mig att snabbt stoppa in ärtor i de gap som var tomma :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards