Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Denise - 28 augusti 2007 22:36

Har vandrat omkring som en zombie hela kvällen på jobbet, jag hatar att vara sjuk

:( Imorgon kvar av "helvetesveckan", sedan lite ledig :)


Jag ringde till Roslagstull idag, men la på när jag hamnade i kö, har bestämt mig för att avvakta lite. Jag har ett svagt minne av att man kan ge tranbärsjuice mot urinvägsinfektion, har jag rätt?

Har iof ett tiotal flaskor hemma med Bactrim och Baytril, men vågar mig inte på att medicinera själv, även fast jag borde vara expert vid det här laget...

Är iof inte ens säker på att hon är sjuk, men jag blir så orolig.


Gav mig på Dizels öron idag, som var lite smutsiga, eller ganska mycket! Varför är han en sån skitgris? Det satt alltså ett lager med smuts på hela öronen (på och i och ÖVERALLT) som jag kunde skrapa bort. Det värsta jag sett!

Detta snusk har alltså inte följt med när jag tvättat på vanligt vis, utan syntes endast vid en närmre inspektion, helt galet!

Imorgon blir det fortsättning, eftersom jag inte fick bort allt... :S


Och jag vill verkligen ha en Black Fox hona, vill, vill, vill! Är inne och kikar på Surprise hela tiden, men inget dyker upp :(


Nu ska jag dricka te! På återseénde!

Av Denise - 28 augusti 2007 12:59

Nu är det verkligen höst! Bara 12 grader ute, jag älskar hösten! Dock börjar jag bli förkyld, hoppas att jag är någorlunda pigg på lördag.


Har städat lite burar idag och smörjt nosar med Pevaryl. Humlan, Ivalde och Dizel har nossvamp som jag nu har gett mig fasiken på att få bort!


Fick ett mail av en tjej som ville låna en hane av mig för parning av sin hona, jag har ju bara Braveheart, eftersom Ivalde och Dizel är kastrerade, och Sahrami och Aaron bor ihop, och vill inte riskera att det bli bråk mellan dom.

Men jag tyckte inte att det lät så seriöst, dessutom vill jag inte lämna Braveheart hos någon jag inte vet vem det är (knappt ens då), tänk om någonting skulle hända honom?

Visst vill ja ha ungar efter honom, men det ska ske säkert isf :)


Snart dags att åka till jobbet...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards