Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Denise - 19 augusti 2007 19:57

Tog en välförtjänt sovmorgon idag. Det var höstkyligt utomhus, och jag bara längtar efter att få ta på mig en massa höstkläder. Detta ledde ju såklart (inte helt oväntat) till nätshopping av lite koftor, en basker och ett par vantar...

Sedan städade jag hos Ivalde och Braveheart. Efteråt tog jag Humlan med mig ut i höstsolen och slappade i hängmattan.


Mammas karl kom sedan med en trevlig överaskning, plexiglas, gratis dessutom! Meningen är att jag ska sätta det som högre kanter på burskåpet så att det inte skvätter så förskräckligt.


Nu ska jag dammsuga och greja för att sedan titta på Beck - pojken i glaskulan. Jag tröttnar aldrig!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards